• ساعت : ۱۰:۳۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ 
سلسله رویدادهای دانشجویی "ما می‌توانیم" یا "وی كن (we can)" در دانشگاه صنعت نفت اجرا خواهد شد
این سلسله رویدادها ملهم از بیانیه گام دوم انقلاب بوده که با تکیه بر شعار "ما می‌توانیم" امام بزرگوار، توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است.

دکتر کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت از اجرای سلسله رویدادهای دانشجویی "وی کن" در دانشگاه خبر داد.

وی بیان نمود: این سلسله رویدادها ملهم از بیانیه گام دوم انقلاب بوده که با تکیه بر شعار "ما می‌توانیم" امام بزرگوار، توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است. در حقیقت، این آموزه، در ابتدای انقلاب اسلامی با انتقال روحیه‌ و باور «ما می‌توانیم»، همه جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث و وارد عرصه‌ مدیریّت کشور نمود. لذا، اینک قصد داریم تا با‌ اتّکاء به توانایی جوانان خلاق و نوآور کشور در حوزه نوآوری و کارآفرینی صنعت نفت، تغییرات اساسی و بنیادی در زیست‌بوم‌فناوری و نوآوری این صنعت راهبردی ایجاد نموده و گام ارزشمندی در راستای ایجاد اشتغال دانش‌بنیان برای دانشجویان و خلق ثروت در کشور برداشته شود. این سلسله رویدادها در قالب یک مجموعه رویدادهای دانشجویی به اجرا گذاشته خواهد شد که نخستین عنوان این رویداد در دانشکده نفت اهواز، تحت عنوان:

«حل مسئله فناورانه چالش‌های صنعت نفت با رویکرد نوآوری باز (Open Innovation)»

برپا خواهد شد. این رویداد با هدف حل مسائل و چالش‌های صنعت نفت با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاق دانشجویی در هفته پژوهش در آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد. در این رویداد، دانشجویان در تیم‌های چهار یا پنج نفره برای حل مسائل، چالش‌ها و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف صنعت نفت وجود دارد به گفتگو پرداخته و ایده‌پردازی خواهند نمود. در پایان این رویداد، نمایندگان تیم‌های دانشجویی با حضور داوران به ارائه ایده‌ها و راه حل‌های پیشنهادی خود می‌پردازند.

در انتها، علاوه بر تقدیر از تمامی تیم‌های دانشجویی شرکت‌کننده، از تیم‌ها و ایده‌های منتخب به‌طور ویژه تجلیل خواهد شد و ایده‌ها و راه حل‌های پیشنهادی برتر برای عملیاتی‌سازی در اختیار مبادی ذیربط در وزارت نفت و مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه قرار خواهند گرفت.

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0