• time : 15:30
  • Date : Wed Jan 18, 2023
در دومین روز نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری؛
حضور مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارك علم و فناوری خوزستان در غرفه دانشگاه
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ضمن بازدید از غرفه دانشگاه صنعت نفت با معاون پژوهش و فناوری و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دیدار نمودند.

در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و دهمین فن‌بازار استان خوزستان، روز سه‌شنبه مورخ 1401/10/27، آقای مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و آقای دکتر راضی‌جلالی رئیس پارک علم و فناوری خوزستان به همراه آقای دکتر میرزایی معاون فناوری پارک از غرفه دانشگاه صنعت نفت بازدید نموده و با آقای دکتر عدالت؛ معاون پژوهش و فناوری و آقای دکتر خسروی‌نیکو؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت دیدار نمودند.

در ابتدا آقای مهندس دانشی ضمن بازدید از غرفه و صحبت با معاونین دانشگاه، بحث اقتصادی نمودن تولید نفت خام در کشور را مطرح نموده و گفتند که دانشگاه صنعت نفت به عنوان یک مجموعه پیشرو در استفاده از فناوری‌های نوین، می‌تواند نقش کلیدی در این زمینه ایفا نماید. آقای مهندس دانشی خواستار مشارکت بیشتر دانشگاه صنعت نفت در اجرای پروژه‌های کلان بالادستی شدند.

در ادامه این روز نیز آقای دکتر راضی‌جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان و آقای دکتر میرزایی معاون فناوری پارک، در بازدید از غرفه دانشگاه بر ایفای نقش موثرتر دانشگاه صنعت نفت در زیست بوم فناوری نفت و گاز در استان و ارتقاء جایگاه مرکز رشد دانشگاه و مراکز نوآوری و فناوری تاکید نمودند.

news_011028 (1).jpg

news_011028 (2).jpg

news_011028 (3).jpg

news source
روابط عمومی دانشگاه
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0