• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ 
مركز انتشارات دانشگاه صنعت نفت بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود
​​​​​​​مركز انتشارات دانشگاه صنعت نفت با هدف توليد و نشر هر نوع اثر علمي و تحقيقي اعم از تاليف و ترجمه كتب مختلف درسي، كمك‌درسي و مرجع راه‌اندازي گرديد.

مركز انتشارات دانشگاه صنعت نفت با هدف توليد و نشر هر نوع اثر علمي و تحقيقي اعم از تاليف و ترجمه كتب مختلف درسي، كمك‌درسي و مرجع راه‌اندازي گرديد. اين مركز سعي خواهد نمود در كنار ديگر ناشران كشور با چاپ و نشر آثار ارزشمند، در راستاي غناي جامعه علمي كشور گام بردارد.

مرکز انتشارات دانشگاه صنعت نفت در پی فراهم کردن بستری مناسب است تا مولفان و مترجمان بتوانند با آرامش بیش‏تر آثارشان را به چاپ برسانند. پرواضح است این حمایت‌‏ها با رعایت کامل ضوابط و استانداردها و بررسی عیار علمی آثار همراه خواهد بود.

از اهداف مركز مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

- كمك به ارتقاي سطح دانش و پژوهش

- تامين منابع درسي دانشگاهي

- مشاركت در رفع كمبودها و كاستي‌هاي موجود در كتاب‌هاي درسي و كمك‌درسي جهت رشته‌‌هاي مختلف آموزشي و پژوهشي كشور

- نشر نتايج حاصل از پژوهش‌ها و يافته‌هاي جديد معتبر

- سهولت دستيابي به آثار علمي، ادبي، فرهنگي و هنري

آقايان دكتر رضا مسيبي بهبهاني (رئيس شورا)، دكتر غلامرضا راشد، دكتر عباس هلالي‌زاده، دكتر محسن متوسل، دكتر جمشيد مقدسي و منصور خداياري (مدير مسئول مركز)، طي احكام جداگانه‌اي كه از سوي رئيس محترم دانشگاه صنعت نفت صادر شد به عنوان اعضاي شوراي انتشارات دانشگاه صنعت نفت منصوب گرديدند.

مركز انتشارات دانشگاه در جهت تحقق اهداف متعالي پژوهشي كه رسالت آن را بر عهده دارد، همواره آماده همكاري صميمانه با اساتيد و مولفين برجسته و ممتاز كشوري خواهد بود، لذا اساتيد محترم در صورت تمايل مي‌توانند با اين مركز تماس حاصل نمايند.

اميد است با اتكا به خداوند متعال بتوانيم در جهت چاپ و نشر كتب و نشريات با كيفيت علمي گامي موثر برداريم.

راه‌هاي ارتباط با مركز:

تلفن: 53152030-061

پست الكترونيك: publications@put.ac.ir

 

منبع خبر
روابط عمومي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0